Η διαφοροποίηση σαν μέσο επιτυχίας στην εστίαση

Η διαφοροποίηση σαν μέσο επιτυχίας στην εστίαση

Στατιστικά ο κλάδος της εστίασης γνωρίζει άνθιση τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας και οι ιδιοκτήτες-επιχειρηματίες αναζητάν συνεχώς τρόπους για να αναδείξουν τις δραστηριότητες τους, το μέσο το οποίο θα συμβάλει στην ανάδειξη μιας επιχείρησης προς το κοινό της είναι η διαφοροποίηση. Θα αναλύσουμε παρακάτω μερικούς απλούς και εφαρμόσιμους τρόπους που θα κάνουν την επιχείρηση σας να ξεχωρίσει.

 1. Συμπεριφορά και ανθρωποκεντρική προσέγγιση.

Το χαμόγελο, η προθυμία και η ευγένεια είναι παράγοντες που επηρεάζουν θετικά το πελάτη και την εμπειρία που αποκομίζει όταν μας επισκέπτεται, καλό θα ήταν βέβαια αυτές οι συμπεριφορές να έχουν ένα μέτρο ούτως ώστε να μην προκύψουν αντίθετα αποτελέσματα, το ζητούμενο και η ουσία είναι η αυθεντικότητα.

 2. Πρόβλεψη για όλες τις κατηγορίες πελατών

Μια επιχείρηση οφείλει να είναι προσιτή σε όλους, για παράδειγμα θα ήταν σωστό να έχει προβλεφτεί (εφ όσον είναι δυνατών) ένας ειδικός χώρος όπου θα μπορεί κάποιος γονιός να εξυπηρετήσει τις όποιες ανάγκες για το μωρό του/ης π.χ. επαρκής χώρος για παιδικό καρότσι ή παιδικά καθίσματα καθώς και η δυνατότητα του να προετοιμάσει κάποια παιδική τροφή η κρέμα κ.ο.κ.

 3. Πρόβλεψη ακόμα και για τους τετράποδους φίλους

Ένας ακόμα τρόπος για να διαφέρουμε είναι με το να προνοούμε ακόμη και για τα κατοικίδια των πελατών, με σχετικά μικρό κόστος θα μπορούσε να δημιουργηθεί στο κατάστημα ένας μικρός χώρος που θα χρησιμεύει σαν στάση, όπου θα μπορεί κάποιος/α να δέσει με ασφάλεια το σκύλο του καθώς και να του προσφέρει λίγο νερό, ούτως ώστε το κατοικίδιο να περιμένει με ασφάλεια μέχρι ο ιδιοκτήτης του παραλάβει τη παραγγελία του

 4. Online επικοινωνία

Αδιαμφισβήτητα μια επιχείρηση οφείλει να αξιοποιεί όλα τα κανάλια επικοινωνίας που διαθέτει ούτος ώστε να μπορεί να προσεγγίσει όλο και μεγαλύτερο εύρος πελατών. Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ο ιδανικός τρόπος για να είστε συνεχώς σε επαφή με τους πελάτες σας, να τους ενημερώνεται, να λαμβάνετε μηνύματα ή απλώς να τους υπενθυμίζετε την παρουσία σας.

 5. Το μενού

Τα προσφερόμενα του μενού μιας επιχείρησης παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάδειξη και διαφοροποίηση μιας επιχείρησης, κύριο μέλημα των προσφερόμενων θα πρέπει να είναι οι αυθεντικές γεύσεις, τα αγνά υλικά και η σύνδεση τους με την ταυτότητα της επιχείρησης. Δεν χρειάζονται σύνθετες λύσεις καθ ότι η ποιότητα και η προσωπική φροντίδα-υπογραφή σε μια παρασκευή είναι κάτι που πάντα γίνεται αντιληπτό από τον πελάτη και σε βάθος χρόνου συμβάλει στο χτίσιμο της φήμης μας.

 6. Επιπλέον παροχές

Ανάλογα το είδος αλλά και την τοποθεσία της επιχείρησης σας , μπορείτε να προσαρμόσετε και τις παρεχόμενες υπηρεσίες, εκτός του δεδομένου πλέον delivery και take away, μπορείτε να εξειδικεύσετε τις υπηρεσίες σας προσθέτοντας υπηρεσίες catering ή ακόμα και υπηρεσίες κατά παραγγελία, όπου οι πελάτες σας θα μπορούν να παραγγέλνουν το αγαπημένο τους φαγητό ή ειδικές συνταγές αποκλειστικά για αυτούς.

 

Η εστίαση παραμένει ένας ιδιαίτερα ανταγωνιστικός κλάδος, όμως η συνεχή προσπάθεια για βελτίωση και η προσοχή στις λεπτομέρειες, αργά η γρήγορα θα κάνει τη διαφορά.

 

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ανανεώνεται συνεχώς με τρόφιμα και πρώτες ύλες στις πιο ανταγωνιστικές τιμές!

Aκολουθήστε μας στο facebook και στο instagram για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας!