Προετοιμασία για την επόμενη μέρα της εστίασης

Προετοιμασία για την επόμενη μέρα της εστίασης

Καθ ότι είμαστε εν αναμονή για την επόμενη ημέρα της εστίασης, γράψαμε αυτό το χρήσιμο άρθρο με τρόπους και συμβουλές για τη σωστή προετοιμασία μιας επιχείρησης του κλάδου της εστίασης για την επόμενη ημέρα.

 

Οι συνθήκες πλήττουν πολλές επιχειρήσεις, με κυριότερες και πολυ-βασανισμένες τις επιχειρήσεις εστίασης. Ως εκ τούτου, ιδιοκτήτες αναζητούν τρόπους να διατηρήσουν και να λειτουργήσουν τα μαγαζιά τους, ωστόσο, σε κάθε περίπτωση η κίνηση που θα πρέπει να ληφθεί πρώτη είναι η μείωση των εξόδων. 

Ποιοί είναι όμως οι αποδοτικότεροι και πιο αποτελεσματικοί τρόποι μείωσης των εξόδων? 

 

  1. Οικονομία… εκεί που δεν βλέπει ο κόσμος

 

Για τους ιδιοκτήτες μαγαζιών εστίασης που έχουν περιοριστεί στο take away και στο delivery, εφόσον οι πελάτες σας δεν κάθονται στην άνεση του χώρου σας για το φαγητό, τον καφέ ή το ποτό τους, περιορίστε τα έξοδα που γίνονται για την αισθητική του χώρου. Με απλές κινήσεις μπορείτε να αναδιαμορφώσετε το χώρο σας ούτως ώστε να περιοριστούν τυχών λειτουργικά έξοδα, απενεργοποιήστε δηλαδή περιττά φωτιστικά, τηλεοράσεις ή άλλες συσκευές που καταναλώνουν ρεύμα και χρησιμοποιήστε μόνο τον απραίτητο λειτουργικά χώρο, εκτός αυτού καλό θα ήταν να αντικαταστήσετε και λαμπτήρες-λάμπες με αντίστοιχους τεχνολογίας led για να έχετε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

  1. Ανακοστολόγηση και προσαρμογές

 

Συχνό φαινόμενο για πολλές επιχειρήσεις, είναι οι προτιμήσεις του κόσμου να αλλάζουν καθώς πλέον απολαμβάνει την παραγγελία του απ’το σπίτι. Έτσι λοιπόν παρατηρήστε πως λειτουργεί αυτό στο δικό σας μαγαζί και κάντε προσαρμογές είτε στις τιμές είτε στην ποσότητα προμήθειας. Για παράδειγμα, εάν έχετε ένα ψητοπωλείο και δείτε ότι πλέον τα αναψυκτικά και τα ποτά δεν έχουν τόσο μεγάλη ζήτηση στο delivery, ίσως να κάνετε κάποια προσφορά που να συμπεριλαμβάνει ποτά ή να ξανασκεφτείτε την ποσότητα που προμηθεύεστε ώστε να μην βρεθείτε με περιττό πλεόνασμα. 

 

  1. Ενταχθείτε στο διαδίκτυο 

 

Η αγορά του διαδικτύου γνωρίζει τεράστια ανάπτυξη τώρα τελευταία και αυτό ισχύει σε όλους τους τομείς. Όσο δεν είστε εξοπλισμένοι με μια σελίδα για online παραγγελίες πιθανόν χάνετε πελάτες. Και για να το κάνετε αυτό δεν είναι καν απαραίτητη η δημιουργία μιας ιστοσελίδας απ’την αρχή. Εύκολα μπορείτε να μπείτε σε έτοιμες πλατφόρμες για διανομή φαγητού οι οποίες έχουν ήδη ροή επισκεπτών. Παρά το κάποιο κόστος, αυτή η κίνηση αποτελεί μια σίγουρη επένδυση, που όχι απλά θα κάνει μείωση σε έξοδα διαφήμισης, αλλά θα φέρει και κερδοφορία! 

 

  1. Είστε κλειστοί? Εκμεταλλευτείτε τον χρόνο

 

Προετοιμάστε το έδαφος για το άνοιγμα του μαγαζιού – χωρίς αυτό να σημαίνει κάποια αναδιαμόρφωση στον χώρο. 

 

  • Εξοικονομείστε διαφημιστικές δαπάνες, ξεκινώντας την δωρεάν online προώθηση μέσω των social media. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια σελίδα στο Facebook, το Instagram ή το Twitter ώστε ο κόσμος σιγά – σιγά να γίνει εξοικειωμένος και να γνωρίσει τις υπηρεσίες και το μαγαζί σας, για το μελλοντικό του άνοιγμα. 

 

  • Ξεκινήστε την σύνδεση με τους μελλοντικούς σας πελάτες μέσω ενός blog, μιας ιστοσελίδας ή κάποιας λίστας e-mail. Μιας και ο κόσμος δρα σε μεγάλο βαθμό στο διαδίκτυο, αυτή η κίνηση θα αποδειχθεί πιο αποτελεσματική από όσο νομίζετε καθ ότι ειδικά στο χώρο της εστίασης οι πελάτες επιλέγουν τα καταστήματα και βάση της οικειότητας που νιώθουν για αυτά.

 

  • Προβάλετε την επιχείρηση σας σε πλατφόρμες όπως Google My Business ή tripadvisor ενεργά και αξιοποιήστε σχόλια πελατών για να βελτιωθείτε!

 

 

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να προμηθευτείτε προίόντα για την επιχείρηση σας σε χονδρική και λιανική στις πιο ανταγωνιστικές τιμές!

 

Aκολουθήστε μας στο facebook και στο instagram για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας!